۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۰۹۰۶۰
نماینده ولی فقیه در خوزستان مطرح کرد؛

ضرورت توجه ویژه به مناطق محروم | جبران خسارات سیل زدگان در اولویت است

ضرورت توجه ویژه به مناطق محروم | جبران خسارات سیل زدگان در اولویت است
امام جمعه اهواز با بیان اینکه جبران خسارات و توجه به سیل‌زدگان را در دستور کار قرار دادیم، گفت: عدالت نظام اجتماعی اقتضا دارد که توجه ویژه‌ای به محرومان صورت گیرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در خطبه های نماز عید سعید فطر اهواز در مصلای امام خمینی (ره) با بیان اینکه پاکیزگی ثمره ماه مبارک رمضان است، اظهار داشت: رسیدن به مقام قرب الهی تنها از طریق اهل بیت عصمت و طهارت میسر می‌باشد و همراهی با چنین بزرگورانی نیازمند پاکیزگی از درون است با این حال شیطان تلاش می‌کند تا انسان در کشتی نجات شان قرار نگیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه خداوند متعال نتیجه زحمات و عبادات ماه مبارک رمضان را در روز عید فطر کرامت می‌کند، افزود: در چنین روزی توجه به امام مورد سفارش قرار گرفته است؛ از این رو دعای ندبه و زیارت سیدالشهدا (ع) از جمله اعمال چنین روزی حساب می‌شود.

امام جمعه اهواز، سیل را اولویت نخست استان برشمرد و گفت: در ماه‌های گذشته مردمان بسیاری درگیر سیل بودند و خسارت‌های فراوانی به منازل، باغات و زمین‌های کشاورزی شان وارد شد؛ بنابراین باید همه توان را تا بازگشت آرامش به آن‌ها بسیج کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه جبران خسارات و توجه به سیل‌زدگان را در دستور کار قرار دادیم، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای به افراد غیر برخوردار و محروم دارند و در این باره عدالت نظام اجتماعی اقتضا دارد که توجه ویژه‌ای به محرومان صورت گیرد.

وی با اشاره به بازدید از مناطق محروم و حاشیه‌ای استان به ویژه در اهواز گفت: کم آبی و قطعی آب را در بازدید از مناطق حاشیه‌ای می بینیم، برخی از روستا‌های شهر به مدت یک ماه است که از آب محروم هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه آب و فاضلاب از مطالبات به حق مردم است، تصریح کرد: مسؤولان محلی و استانی تمام تلاش خود را برای حل معضل آب و فاضلاب انجام دادند، اما این مسأله عزم ملی را می‌طلبد./۹۴۵۶/پ202/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات